Bitcoin SV Forum

"Puhut tällaisen henkilön puolesta. Häpeä." (Finnish)

by kuopassa, Finland, Wednesday, June 14, 2023, 03:52 ()

Sain hetki sitten anomuumilta sähköpostia, jossa ajateltiin minun puhuvan CSW:n puolesta, ja että minun pitäisi sen vuoksi hävetä.

Haluan tehdä hälle, sulle, teille, selväksi, etten puhu enkä kirjoita CSW:n puolesta enkä usko hänen olevan Satoshi Nakamoto. En usko hänen olleen tekemisissä Bitcoinin (BTC:n) luomisprosessissa -- sen suunnittelussa tai sen koodaamisessa. Tästä asiasta olen kirjoittanut hieman eri vinkkelistä tässä blogipostauksessa: https://bsvsuomeksi.com/csw/

CSW ei ole BSV. Tämän foorumin domainosoite ei ole cswforum.com vaan bsvforum.com. Olen käyttänyt Bitcoin SV:tä usean vuoden ajan. Olen lähettänyt sen kautta tuhansia maksuja sadoille eri ihmisille, enkä ole kuluttanut niiden maksujen lähettämiseen edes yhtä euroa, sillä maksutapahtumien (eli transaktioiden) tekeminen on käytännössä ilmaista. Tämän vuoksi käytän BSV:tä enkä esimerkiksi Ethereumia, jolla yhden sentin lähettäminen maksaa pari euroa, tai Bitcoin Corea, jolla yhden sentin lähettäminen maksaa kolme euroa. 😉

"Harkitse!"

by kuopassa, Finland, Friday, June 16, 2023, 14:02 () @ kuopassa

Tämä viesti on jatkoa yllä näkyvälle touhulle, jossa nimettömänä pysyvä henkilö ei vielä pysty erottamaan BSV:tä CSW:stä. Liitän alkuperäisen viestin tähän sillä se ei paljasta lähettäjän identiteettiä:

"'alkajaisiksi muistuttaisin kysyjää ettei minun mielipiteellä ole merkitystä, ja että uskon Wrightista tulevan Nakamoto päivä päivältä enemmän.'

Sinun mielipiteelläsi ON merkitystä!

Minäkin sijoitin BSV:hen huomattavan summan rahaa salaliittopäissäni, ja voit kuvitella kuinka tässä kävi. Vaikka anonyymejä suosittelijoita olikin monta, niin tunnistin myöhemmin esim. sellaisen henkilön kuin 'Max0SV':n painostavan sijoittamaan rahaa tähän tulevaisuuden juttuun. Myös sinun nettisivusi olivat osana päätöstäni sijoittaa.

Jos BSV:n tarina lopulta päättyy QAnonin tapaisesti, niin tiedä sinun olevasi osasyyllinen monen suomalaisen sijoitusäätöksiin.

Luulisi sinun 'neurotyypillisenä' tajunneen varoitusmerkit CSW:n toimintaan liittyen.
Lisäksi varmasti tiedät, että keskittyneet toimijat kykenevät vaikuttamaan BSV:n toimintaan -- he kykenevät siirtämään esim. Antiguan oikeuden päätöksellä Satoshille kuuluvia bitcoineja CSW:lle! Tiedät tämän varmasti varsin hyvin!

Miksi ihmeessä tuet tällaista toimintaa?

Mieti sitten vanhana kääpänä kun BSV:n korttitalo romahti että kuinka sait monet sijoittamaan tähän totaaliseen huijaukseen; toivottavasti tuolloin koet olevasi ylpeä panoksestasi tähän elämään.

Mutta jos lopulta kaikki onkin vain 'kallista signaalia' (mihin en TODELLAKAAN usko!), niin anteeksi ikävistä sanoistani."

Yllä näkyvän viestin perusteella epäilen, että anonyymi on ostanut BSV:tä silloin kun hinta on ollut korkeampi. Nyt kun se on matalampi, on hän realisoinut tappionsa myymällä BSV:t pois. Hän pitää minua ainakin osasyyllisenä siihen, että hän on laittanut rahaa tähän virtuaalivaluuttaan, mutta en ole antanut sijoitus- tai spekulointivinkkejä, joten syypää realisoituun tappioon löytyy peiliin katsomalla.

Anonyymin kirjoittaman viestin lopussa hän viittaa "kalliseen signaaliin", joka ehkä tarkoittaa jotain riikinkukkoteoriaa, että osoittaakseen olevansa elinkelpoinen yksilö riikinkukko kasvattaa tarpeettoman koristeellisen töyhtön. Ja ehkä tässä asiayhteydessä BSV:n hinnan tippumisen voisi ehkä tulkita niin että CSW tietoisesti vaikuttaa BSV:n hintaan negatiivisella tavalla? En usko mihinkään tuollaiseen teoriaan. BSV:n hinta tippuu näistä syistä: sillä on huono maine, ja se menettää BSV:tä hyödyntävien palveluiden kehittäjiä johtuen siitä etteivät kehittäjät saa aikaan positiivista kassavirtaa. Se on noidankehä, jonka voi katkaista niin ettei ole tekemisissä CSW:n tai Calvin Ayren kanssa. BSV ja CSW eivät ole sama asia, ja sitä parempi mitä nopeammin porukka osaa erottaa ne toisistaan.

Kirjeenvaihto huhtikuussa 2024

by kuopassa, Finland, Sunday, April 14, 2024, 10:07 () @ kuopassa

Tänään jatkuu kirjeenvaihto anonyymin kommentoijan kanssa, kun kirjoitan tähän vastauksen sähköpostilla tulleeseen viestiin:

"nyt kun Calvin Ayrekin on saanut tarpeekseen CSW:stä, niin on hyvä todeta: Onneksi en puolustanut Craig Wrigthia. Ja onneksi et sinäkään!"

Tämä pitää paikkansa siltä osin, että Calvin Ayre on saanut tarpeekseen siitä miehestä. Siitä oli Twitterissä ilmoitus muutama viikko sitten Ayren profiilin kautta, mutta senkin jälkeen hän on ilmeisesti jatkanut avustajansa välityksellä kommunikointia ison investointinsa (BSV:n) kannattajien suuntaan CoinGeekin kautta. CoinGeek on verkkolehti, joka toimii tietynlaisten ihmisten äänitorvena. Se ei noudata journalistien hyviä tapoja. Pystyn kirjoittamaan kaikesta edellä mainitusta jotain epämiellyttävää:

a) Twitter on shitter sen vuoksi, että trollit saavat kaipaamaansa elinvoimaa eli huomiota.

b) CoinGeekillä on tapa käyttää totuutta säästeliäästi ja sen tekijöillä on jokin yhteys nChainin edellisen toimitusjohtajan Christen Ager-Hanssenin mustamaalaamiseen pyrkivään nettisivuun. Se nettisivu oli toiminnassa muutaman kuukauden ajan. Se ilmestyi pian sen jälkeen kun CAH poistui nChainin palveluksesta. Luulen, että jokin CoinGeekin työntekijä sai tehtäväkseen perustaa em. mustamaalaussivuston, koska CoinGeek niin ahkerasti linkitti siihen uutisartikkeleissaan, joissa CAH esitettiin huonossa valossa. Ja se henkilö, jolla on suurin motiivi avata mustamaalaussivusto, on kenties CSW.

Itse asiassa en halua kirjoittaa tästä asiasta enempää -- ainakaan ennen kuin olen hankkinut lisää käsidesiä, sillä kourallinen *askaa nousee ylös kun vähänkin ryhtyy tonkimaan näitä CoinGeekin, nChainin, Ayren, CSW:n CAH:in asioita. Ikävä kyllä ne kaikki vaikuttavat BSV:hen. Vaikka ilman lantaa ei mikään kasva, on hyvin mahdollista, että liika on liikaa. BSV on ikävä kyllä kaulaansa myöten siinä tavarassa.